Očistné drama Proklínání premiérově v divadle Alfréd ve dvoře
10.04.2007 00:00 |
ZaKulturou
Ve dnech 12. až 14. dubna 2007 vždy od 20 hodin budete mít možnost shlédnout v pražské divadle Alfréd ve dvoře premiérové představení skupiny Envoi, která nastudovala syntetické očistné drama Proklínání.
Skupina Envoi o své práci říká: „Považujeme všechny divadelní složky za stejně důležité. Pro každé představení volíme nový specifický přístup, který co nejvíc vyhovuje danému tématu. Proklínání je zároveň přehodnocením veškeré naší dosavadní snahy o naprostou syntézu a vyváženost všech divadelních složek a zároveň je krokem do neznáma
V prapůvodním plánu jde o syntetické očistné drama, pokus o rituál moderní doby beze všech náboženských a ideologických zátěží. Chceme abstrahovat z divadla jen to nezbytné, proto jsou tři herci zároveň tanečníky, zpěváky i zvukaři a osvětlovači celého představení. Důležitější než dokonalá taneční průprava se stává koncentrace, schopnost vcítit se, imaginace těla, paměť těla, cit pro správné načasování apod.
Snažíme se ovládnout všechny možnosti hercova těla. Barvy hlasu, intonace. Pracujeme s pamětí těla. Co tělo dělá automaticky? Jak si pamatujeme předměty, prostor? Automatický postoj v určitých situacích. Ideální práce s předměty, s váhou, těžištěm. Tanec s předměty se může proměnit v loutkoherectví. Necháváme věci mluvit…“
Ve dnech 12. až 14. dubna 2007 vždy od 20 hodin budete mít možnost shlédnout v pražské divadle Alfréd ve dvoře premiérové představení skupiny Envoi, která nastudovala syntetické očistné drama Proklínání.
Skupina Envoi o své práci říká: „Považujeme všechny divadelní složky za stejně důležité. Pro každé představení volíme nový specifický přístup, který co nejvíc vyhovuje danému tématu. Proklínání je zároveň přehodnocením veškeré naší dosavadní snahy o naprostou syntézu a vyváženost všech divadelních složek a zároveň je krokem do neznáma
V prapůvodním plánu jde o syntetické očistné drama, pokus o rituál moderní doby beze všech náboženských a ideologických zátěží. Chceme abstrahovat z divadla jen to nezbytné, proto jsou tři herci zároveň tanečníky, zpěváky i zvukaři a osvětlovači celého představení. Důležitější než dokonalá taneční průprava se stává koncentrace, schopnost vcítit se, imaginace těla, paměť těla, cit pro správné načasování apod.
Snažíme se ovládnout všechny možnosti hercova těla. Barvy hlasu, intonace. Pracujeme s pamětí těla. Co tělo dělá automaticky? Jak si pamatujeme předměty, prostor? Automatický postoj v určitých situacích. Ideální práce s předměty, s váhou, těžištěm. Tanec s předměty se může proměnit v loutkoherectví. Necháváme věci mluvit…“
Přidej komentář
Ostatní kraje
Katalog
KULTURNÍ PŘEHLEDY PŘEDPOVĚĎ POČASÍ VYHLEDÁVÁNÍ V PIS
Nejnovější přidané:
Muzeum Kouzlo starých časů - Historické oděvy a doplňky 1850-1930
Muzeum Kouzlo starých časů - Historické oděvy a doplňky 1850-1930
KULTURNÍ PŘEHLEDY PŘEDPOVĚĎ POČASÍ VYHLEDÁVÁNÍ V PIS